دست نوشته های تنهایی یک انسان خسته

never give up

میتوان همچون عروسک های کوکی بود
با دو چشم شیشه ای دنیای خود را دید
میتوان در جعبه ای ماهوت
با تنی انباشته از کاه
سالها در لابلای تور و پولک خفت
میتوان با هر فشار هرزهء دستی
بی سبب فریاد کرد و گفت
" آه ، من بسیار خوشبختم "

دلم گرفته به وقت همین الان

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ق.ظ

هر وقت که عصبی میشم حالم همینه؛ سر چیزهای بیخودی حرص میخورم عصبی میشم دلتنگ میشم گریه میکنم.

بدترین روزهای من روزهاییه که احساسم به عقلم غالب میشه و باید این رو زود متوجه بشم که جلوی این اتفاق رو بگیرم.

اینجور موقع ها تنها سلاح من نوشتنه و زودتر خالی کردن این احساسات احمقانه.

باید اعتراف کنم که همین الان یک دختر احساساتی حسود سردرگمم که احساس و هورمونم بهم غلبه کرده و دارم سعی میکنم با گفتن این ها تخلیه ش کنم همین و بس.

  • عروسک کوکی

نظرات  (۱)

خوب میکنی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی